Pruva di putenza penetrante

nutizie-2

Wenzhou Senhe Textile Technology Co., Ltd. hè una impresa specializata in R&D, pruduzzione è vendita di l'industria tessili.A cumpagnia hà un eccellente squadra di R & D è un equipamentu di pruduzzione avanzatu, è hè impegnata à furnisce i clienti cun prudutti d'alta qualità, ecologichi è pratichi.Cum'è unu di i prudutti core di a cumpagnia, i tappetini non-tessuti sò eccezziunali in u mercatu.

U tappettu non-tessutu hè un tappettu ligeru è durable fattu di fibra di poliester o film di poliester fustu chì hè laminatu è termosaldatu.I tappetini non-tessuti anu funzioni eccellenti cum'è l'anti-slip, l'assorbimentu d'acqua, l'assorbimentu di scossa, a riduzione di u rumore è a prutezzione di u pavimentu, è sò assai adattati per case, alberghi, uffizii, etc.

Per assicurà a qualità di stuoie non-tessuti è risponde à i bisogni di i clienti, Wenzhou Senhe Textile Technology Co., Ltd hà realizatu una ricerca approfondita è u sviluppu è a prova di stu pruduttu.Frà elli, a prova di penetrazione hè una di e teste più impurtanti.

Wenzhou Senhe Textile Technology Co., Ltd. adopra norme di prova strette è equipaghji avanzati.Dopu à i testi prufessiunali, a penetrazione di coperte mobili non-tessuti pò ghjunghje sin'à 80, è a penetrazione di coperte muvimenti di poliester pò ghjunghje sin'à 110. Certi forniture in muvimentu

Inoltre, Wenzhou Senhe Textile Technology Co., Ltd. hà ancu ottimizatu u materiale di u tappettu non-tessutu, utilizendu materie prime amichevuli di l'ambiente, sani è durable per assicurà chì u pruduttu risponde à i normi naziunali di prutezzione di l'ambiente è ùn pruvucarà micca dannu. u corpu umanu.corpu umanu è ambiente.

In cortu, tappetini non-tessuti sò un tipu di tappetini cù assai proprietà superiore, chì ponu risponde à i bisogni di diversi clienti in termini di anti-slip, assorbimentu di scossa è assorbimentu d'acqua.Cum'è un fabricatore prufessiunale, Wenzhou Senhe Textile Technology Co., Ltd ùn solu cunduce una ricerca cumpleta è u sviluppu è a prova di i prudutti, ma ancu utilizza materiali ecologichi è di alta qualità per furnisce u mercatu cù prudutti assolutamente d'alta qualità.Sè vo site interessatu in stuoie non-tessuti, Wenzhou Senhe Textile Technology Co., Ltd. hè una scelta chì ùn deve micca missu.


Postu tempu: Apr-10-2023